Til Agropoli

Nu begynder det rigtige eventyr.
Vi er kommet ned til Agropoli, jeg har prøve cyklet på “min” nye cykel, den jeg skal låne af Cilla for at komme frem og tilbage til plantagen, i morgen skal vi se på den cykel John skal bruge.
Jeg har fundet ud af hvor supermarkedet er…
Jap det skal nok blive godt det hele!!! 😀

Dette indlæg blev udgivet i Italien, Rejse og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Til Agropoli

  1. Ninna siger:

    Hej på er!!
    Rart at läse om er. Kom nu inte for näre vulkaner och den sort. Det låter precis som du har fastnet i en björnebärsnår. Långe ranker med många og vassa tagger som snor sig runt en ock stikker som fan. Jag ska skriva ut siden så pappa kan läsa det. Han kan icke forlige sig med at läsa på computeren.. Kan i ha det gott. Kram mamma och pappa

  2. lindasnetsted siger:

    Hej Mamma och Pappa!!!
    Alltid lika trevlig med en kommentar!!!
    Det låter som en god ide att skriva ut sidorna til pappa, så kan han også følja med.
    vi var på Etna idag, men jeg skriver om det senare, just nu ær jag mega trøtt!!!!

    Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

