Nogle ufrivillige fridage…

…Det skal nu ikke tolkes som så slemt 😉
Men i torsdags kom regnen over os og det regner på 3. dag nu. Det er en lille smule træls!
Jeg havde det heller ikke for godt. Jeg fik ondt i halsen, natten mellem onsdag og torsdag… Så nu hvor jeg endelig skulle lægge mig syg, var det jo godt at det var på en regnvejrsdag. Jeg holdt sengen stort set hele dagen, fuldstændigt drænet for energi.

Torsdag er ellers den store markedsdag. En af de “store” veje lige udenfor vores lejlighed bliver helt spæret af og så er der boder stort set hele vejen ind til centrum.
John var ude og kigge, han ville nemlig se om han kunne finde en rive, som vi har brug for oppe i plantagen, men desværre fandt han ikke en.

Ellers puslede han om mig resten af dagen.

Fredag regnede det stadigvæk, men jeg havde det lidt bedre så vi gik ud og gik lidt i Agropoli, spiste frokost på en meget hyggelig cafe, samme cafe hvor, vi spiste morgenmad sidst vi var her med Cilla og Enrico.
Vi synes det er en af de hyggeligste barer her i byen.

Vi var også på jagt efter et sted hvor vi kunne scanne nogle papirer.
Men det var sku ikke så nemt.
Vi fik godt nok gået mange km på den konto.
Vi tænkte at chancerne nok var bedst inde i centrum. Vi var inde og spørge i en butik med fagter og kropsprog og en lille smule sprogkendskab.
Men hos ham kunne man ikke, han gav os dog 2 adresser, hvor han mente man kunne, men de lå begge ganske langt væk ca 1 km + at der var siesta lukket, det ene sted til 15.00 og det andet sted til 16.30.

Så vi var frem og tilbage nogle gange, men til sidst lykkedes det os.
I morgen skal det også regne, men så vil vi tage til Salerno og se den i regnvejr.
Fra den ene regnvejrs by til den næste!!! 😉

Dette indlæg blev udgivet i Italien, Rejse og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

