Mission Red Kaktus


Min mission, med at skulle redde kaktuserne på Terasserne har grebet om sig, fordi da vi startede så fandt vi ikke kun kaktuser under krattet der var værd at beholde!! 😀
Lige pludselig råber John inde fra krattet:
-Her er sgu da en vinranke her inde og den lever!!!
Den ville han se om han kunne redde og mindsanten…Det lykkedes!!!
Nu skal den bare bindes op. Det vil vi gøre når vi er helt færdige og har flyttet allt krattet.

Snart derefter råber han igen:
-Her er også et eller andet slags frugttræ!!!
Det var så voldsomt viklet ind i krat at det tog ham over 1 time at gøre den fri.

Imens arbejdede jeg mig frem emod en af de store kaktuser.

Der er 3 store kaktuser og en hel masse mindre.
En ting der ikke er så lækkert med de kaktusser er at rådden kaktus lukter meget af kloak!! 😦
Heldigvis er der ikke så meget på dem der er råddent, men alligevel… Det stinker!!!

Efter vores frokost pause var jeg kommet hen til kaktusen og så kom John og hjalp mig. Han angreb krattet ovenfra, medens jeg fortsatte hvor jeg stoppede inden pausen.
Vi endte dagen med at kaktusen kom fri og den står nu rigtig flot!!!

Jeg ville egentlig have taget dette sidste billed fra samme sted som det første så man rigtig kunne se hvor meget der var sket.
Men allt krattet ligger så at man ikke kan se at der er en forskel.
Men her kan man bedre se det!! 😀

Dette indlæg blev udgivet i Italien, Oliven plantagen. Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

