En nål eller et jagtgevær!!

I dag skal jeg ud og have fatt i en nål til at hæfte ender på mit strikketøj.
Jeg har kigget i ordbogen, hvad nål hedder og det hedder en AGO. Så det vil jeg hen og spørge efter.

John er meget bekymret, fordi hvad nu hvis der står forkert i ordbogen og jeg kommer hjem med et jagtgevær.
Så vil jeg have problemmer med at fæste ender, det er i hvert fald sikkert!!!!😀

Så vil jeg bruge det til at skyde John i røven!!!

Jeg kom hjem med en nål og jeg havde t.o.m. fået den i gave!!!🙂 af damen i butikken som i øvrigt syntes ponchoen til Cilla var fin.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Italien. Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

