Vi beskærer vildskud

Vi beskærer stadigvæk vild skud, markerne er jo store, så det er ikke sådan lige gjort i en håndevendning.
Vi blev færdige med hele det øverste stykke om formiddagen og gik i gang med det nederste stykke efter frokost.

Oppe fra de 2 huse går der en vej, skrådt ned mod den ene side, som derefter drejer skarpt og krydser over hele marken.
Så når vi taler om den øverste og nederste del er det vejen der skiller.
Og TADA……

Nu har jeg tegnet et kort så I kan se hvordan det ser ud. I hvert fald sådan nogenlunde.
Men jeg har prøvet på at få allt det med som jeg har fortalt om indtil videre og selvfølgelig er den lidt fortegnet. Den øvre halvdel er f. eks. noget større end hvad jeg gav den plads til og platformen kommer også en lille smule højere op.
Den nederste del, drejer ved æblerne mere ud mod højre, men det var der ikke plads til.
Men pyt nu med det…. I store træk er det sådan her det ser ud.

Og så siger John at jeg skal huske at der jo faktisk er mere land udenom. Men det kommer ikke med på kortet.
Men hvis man går ud af indkørslen kommer man op til en lille vej og landet på den anden side der er også en del af plantagen, det var det John var oppe og udforske i går.

Da jeg ikke rigtig har noget nyt og fortælle vil jeg nu give jer nogle før og efter billeder.🙂

Dette stakkels træ, var helt smurt ind i tornebusk:
FØR:

EFTER:

Træet fra igår:

Dette indlæg blev udgivet i Italien, Oliven plantagen. Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

