svinget “langs vejen”

En af de aller største, kæmpe store områder langs med indkørslen, hvor der trænger til at blive ryddet. Der startede vi i dag.🙂
Nu skal Enrico og Cecilia få sig en ordentlig overraskelse når de kommer i weekenden.
Så derfor har I også været nødt til at vente på det næste indlæg.
Jeg startede dagen med at slæbe alt det vi havde fra igår, væk. Det der skulle til flis et sted og krattet hen hvor John ville lave bål.
Men før vi startede bålet, så skulle vi have krattet fra svinget væk, så det kunne komme med på bålet!

Da jeg slæbt det hele væk gik jeg hen for at hjælpe John med krattet.
Han var startet midt i det hele, jeg er en lille smule mere beskeden – jeg startede ude i en af kanterne og så arbejdede jeg mig hen mod John.
Men så fandt han til gengæld også et 5 meter højt træ, som man stort set ikke kunne se før vi startede, faktisk slet ikke. Der var krat helt op over træet!!

Her har han faktisk fjernet krat en meter ind, så det er derfor man kan se noget af træet nu.
Da John syndtes han fået nok krat, ville han igang med bålet.
Men han havde større besvær med at få det tændt, end hvad han plejer. Men til sidst lykkedes det og ikke før ca. 14.15 kunne vi sidde ned og spise vores frokost og kigge på bålet.
Men der havde vi også fået samlet stort set alt og t.o.m revet hele vejen ned så der ikke lå nogle grene tilbage.

Vi ville arbejde en lille smule mere efter frokost, så vi gik igang igen.🙂
Jeg gik om på bagsiden af krattet, fordi det er der mange af tornestænglerne har deres rødder.
Jaja… jeg ved det godt, de har mange rødder, men dem i den anden ende havde vi allerede klippet over!😉
Og nogen gange så har de også rødder på midten og på sidegrenene og sikkert også andre steder.
Men bare de selv kan holde styr på det så skal jeg nok klippe dem over!!!!😀

Lige pludselig kalder John på mig, jeg skulle lige kigge op og da jeg gjorde det så jeg, at han havde befriet det store træ der havde stået begravet under allt krattet. WOW!!!!

Jeg var nået til et gammelt væltet træ, det hjalp John mig med at få fri og da jeg endelig kunne slæbe det væk, så kunne jeg slæbe en hel masse af krattet med og så var der lavet et kæmpe hul!!!

Et godt sted at holde FYRAFTEN!!!!
FØR:

EFTER:

Det er ikke til at forstå at dette er det samme sted og at billederne faktisk er taget i den samme vinkel.
Læg mærke til Træerne ude i begge sider.
Det er de samme på begge billeder!

Dette indlæg blev udgivet i Italien, Oliven plantagen. Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

