Mit øje

Da vi kom hjem fra arbejde i tirsdags, så syntes jeg at det gjorde lidt ont i mit øje. Ikke i selve øjet, men i øjenkrogen hvor man har smilerynkerne!!🙂
Men jeg kunne ikke se noget.
Den næste morgen, hvor John kom ind og sagde at vejret havde slået om, var jeg først ærgelig over det, men da jeg bagefter kiggede mig i spejlet var jeg ganske glad for det.
Mit øje havde hævet op og det var meget rødt, alltså ikke selve øjet, stadigvæk kun smilerynkerne.
Men jeg så lidt ud som om John havde stukket mig et sæbeøje.😉

Så det betød lige et par passive dage.
Jeg tror det er cykelturene, især ned af bjerget, der har givet mig træk i øjet.
Nu er det hele overstået og jeg tror jeg skal begynde at cykle med solbriller på😀

Dette indlæg blev udgivet i Italien, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

