Drengene på bramble safari

Efter frokost gik vi ned til det aller nederste i plantagen, det der er fuldstændigt tilgroet.
John har hele tiden været nysgerrig efter hvad der gemmer sig derinde. Vi har fået fortalt at der rent faktisk skal være en hytte derinde.
Så nu skulle det undersøges.
Jeg lavede lige noget andet medens de gik rundt og kiggede og snakkede om hvor det var bedst at begynde at grave sig ind.
Og lige pludselig var de væk!!

Jeg gik ud for at lede efter dem… Lige pludselig fik jeg øje på nogle af deres værktøj og der var der også en smal sti ind.
Der begyndte jeg at bakse mig ind. Jeg gik længe i højt græs på over 1,5 meter, så jeg kunne jo ikke se en skid!!

Men så stoppede græsset og så startede tornekrattet. Og det var tæt og lige midt i alt det, i en meget smal gang, der stod John og Enrico og så nærmest lykkelige ud.

Hej Linda, Vil du med på safari???
Vi er snart fremme ved slutningen og så bliver det nok lættere!!!
Troede de!!!
Fordi det de så som enden var bare en skrænt og så fortsatte krattet for neden af skrænten. PUHA!!!!

Dette indlæg blev udgivet i Italien, Oliven plantagen. Bogmærk permalinket.

3 svar til Drengene på bramble safari

  1. Ninna siger:

    Pas nu på att i ikke bliver väk. Her er alt godt. Vi skal til Fyn på lördag. Kram fra mamma og pappa

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

