Den sidste arbejdsdag :-(

Enrico og Cilla skulle en masse på rådhuset, før vi kunne komme afsted.
Men de var tilbage allerede ca.10, Det var så fordi at de manglede nogle af de papirer som de skulle have med, men som de ikke havde fået at vide at de skulle have med.😦 Er det ikke typisk!!!

Men så kom vi istedet tidligt afsted til plantagen.
Mig og Cecilia gik op til figne fabrikken for at hente den lille hund, som vi har givet navnet Fiona. Og hun fulgte glædesstrålende med os ned til plantagen.

Enrico og John gik igang med det samme med at beskære oliventræerne. John fik maskinen på ryggen og Enrico startede den anden motorsav.
Mig og Cilla gik ned for at fortsætte med hasselnødsbuskene og vi havde Fiona med, som ikke ville lade os i fred et eneste sekund.🙂 Det var sjovt i starten men i det lange løb, var det altså en lille smule irriterende. Det forstod hun vist og lige pludselig gik hun på opdagelse alene, og så var hun væk i længere tid ad gangen. Men hun kom hele tiden tilbage til os.

Dette var også første dag, jeg arbejdede i t-shirt, det var sgu da rigtig skønt.

Der har nok egentligen været fler dage hovr, vi ville have kunnet det, men så har vi arbejdet med noget der involverede brumbærkrat og så har det været umuligt.
Men altså idag var det muligt og det var SKØNT!!!!!

Nu fordelte vi arbejdet mellem os, så jeg gik igang med ørnenæbbet og Cecilia tog alle små skud, med den lille havesaks.

Jeg gik også igang med at save nogle af de store stammer over.
Det kunne nogle gange være lidt svært at finde ud af, hvilke stammer jeg skulle beholde og hvilke der skulle væk.

Det gik rigtig fint og vi hyggede os rigtig…

…Men så kom John lige pludselig ned til os og sagde at nu var det sket og mig og John skulle hjem.
Hjem til Danmark…
Kort fortalt er Johns far meget syg og havde ikke langt igen, men det har ikke noget med denne blog at gøre, så det vil jeg ikke gå i detalier med.
Det betyder også enden på vores Italien Eventyr, så dette er mit sidste indlæg her nede fra Italien.
😦

Dette indlæg blev udgivet i Italien, Oliven plantagen. Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

