Til Madrid

På onsdag rejser jeg til Madrid.🙂

Alle pigerne skal mødes hjemme hos Franziska, jeg glæder mig rigtig meget.
Hvad vi skal det ved jeg faktisk ikke, men det finder vi ud af efter hånden.

Jeg rejser som sagt på onsdag. Jeg kommer en dag tidligere end de andre, da jeg har en anden veninde jeg lige vil besøge først.
Det bliver super hyggeligt.

Torsdag aften tager jeg hjem til Franziska og så håber jeg at Lucy og Astrid har nået at komme.
Sayuri kommer også, men hun har ikke så langt som os andre, da hun bor i Barcelona. Men så har hun til gengæld meget sværere ved at få fri fra arbejde, så måske kommer hun først lørdag.

Huskede jeg at skrive at jeg glæder mig!!!!!!!😀

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Spanien og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

