UFO-strik

Jeg har en veninde, hun har de samme interesser og dermed de samme problemer som mig… Disse problemer deler vi så til gengæld med 1000-vis andre strikkere!!!

Måske skulle det stå “Problemer”, fordi når alt kommer til alt, tror jeg det er de færreste, af os, der oplever det som et problem!!😀
Det er nok mere dem der skal leve sammen med os, som kan blive lidt lange i ansigtet af alle de poser, æsker, kurve, skuffer, kommoder og skabe der bliver fyldt op med garn og halvfærdige projekter.

Og det er disse halvfærdige projekter der inden for strikkeverdenen har fået sit eget navn.
Det er nemlig UFOer: UFærdige Objekter.

Min veninde har taget tyren ved hornene og har lavet en underside på hendes blog, hvor hun skriver om hendes ufoer… Og man kan også læse at hun får gjort noget ved dem… Det er sejt!! synes jeg.

Det synes John også, han mener, at det er noget jeg kan lære noget af!!!
Det har jeg taget til efterretning og jeg vil hermed gå i gang med at lave min egen liste over UFOer og få dem gjort færdig.

SÅDAN!!!!

(Det var nemt at skrive… Nu må vi se om jeg får det gjort!!!) 😉

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til UFO-strik

  1. John siger:

    NEMLIG JA!🙂

  2. Ninna siger:

    Jeg har masser af ufoer til at ligge, men det er ikke garn. Närmere papir og böger. Sparer alt for meget.😦

    • lindasnetsted siger:

      Ja.. vi har alle vores laster og du har noget med papir og bøger.😉
      Det vet jag allt om!!!
      Många papper i många pärmar om allt möjligt intresant!!!

      Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

