Cecilias poncho

I Italien strikkede jeg en poncho til Cecilia.
Men jeg fik vist aldrig lagt nogle billeder på bloggen af det færdige resultat.

Jeg er ganske stolt!!!😀
Da den jo er mit eget design.
Jeg sad med mit ternede blok og tegnede snoninger i en uendelighed og kom hele tiden i tanke om ændringer der skulle gøres.
Og så skulle der regnes, men det var John villig til at hjælpe mig med.
Det er lidt af en prøvelse at få masker og snoninger og afstande til at makke ret!😀

Men det er lidt sjovt at sidde med et stykke papir og tegne og tegne, slide sig selv lidt i håret og så tegne videre. Lige pludselig kan man se at, det nok vil se lidt bedre ud, hvis man sætter krydserne lidt andreledes.
Til sidst strikker man og så bliver det bare rigtig fint.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til Cecilias poncho

  1. Er vild med din poncho, gad vide om det er en magen til du er ved at lave nu? Som den til Cecilia. Skønne farver den til Cecilia har, men dem du er igang med nu, er jeg også vild med, især også blødheden på garnet. Vildt lækkert.

  2. lindasnetsted siger:

    Det var meningen at de skulle være ens. Men det bliver de ikke.
    Da jeg på den jeg laver nu, hele tiden gør snoningerne større, så til sidst vil de dække hel ponchoen.

    Og 1000 tak for rosen.

  3. Pingback: Poncho i bomuld | Lindas-netsted

  4. Pingback: Jakke med hætte – en ufo | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

