Killeberg

I weekenden var jeg sammen med nogle gæve quinder!!
Og vi hyggede os rigtig godt ude i den svenske ødemark i Killeberg 😉

Vi var blevet lovet at der ville være toilet med træk og slip, men det ville være lidt værre med vægge rundt om.
Da vi så kom derop var der vægge, men ikke træk og slip, men spørgsmålet er så hvad man vælger:
-Et toilet uden vægge
eller
-Et ude dass med vægge. 😀

Jeg tog sammen med min kusine Gitte, toget op til Killeberg, hvor min moster Bente har et hus. Og det havde Sus, Mette, Ulla og Sonja også gjort.
Vi er allesammen blevet inviteret på arbejdsweekend, Bente har nogle forskellige ting hun gerne vil have hjælp til og det er jo sjovere når man er mange 😉

Men uden mad og drikke duer heltinderne ikke!!!

Vi fik rigtig dejlig mad alle dagene.
Fondue den første aften og efter det ris på forskellig måde 😀
Lyder måske ikke så vanvittig spændende, men det er til gengæld vanvittig morsomt!!! 😀
Gitte havde kogt ris til 10 personer og vi var 7. Vi tog godt fra, da vi havde arbejdet hårdt hele dagen, men der blev bare ved med at være mere ris. Det var de samme ris vi spiste både fredag, lørdag og søndag.

Vi fik dog også udrettet noget:
Mig og Gitte gik i krig med et gammelt værksted, der skal forvandles til et sy værksted
Ulla og Sonja gik i gang med biblioteket.

Der skulle flere reoler op og så skulle Bente endelig sige Hej til alle sine bøger igen som meget længe har været pakket ned i flyttekasser.
Sus og Mette gik i haven.

Haven og haven… det er den kommende parkeringsplads. Men fint det blev det!!

Men som jeg skrev før så duer heltinderne ikke uden mad og drikke…
… Og Bente har noget så fantastisk som en ØLBÆNK!!!!!!!

Her blev ølpauserne hold. Men også 5 o’clock drinksene blev indtager her!!!
Det er et meget godt koncept med 5 o’clock drinks, hvis man kan lide Bloody Mary.
Jeg kunne ikke lide det, Jeg fik en tequila sunrise i stedet for og den smagte rigtig dejligt!!!!!

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Sverige og tagget . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

