Hæklede Køkkengardiner

Jeg er blevet færdig med 3 strikke projekter indenfor en uge.

Den ene ting for I nu,
den anden ting er en lille gave, som først bliver afsløret når gaven er givet,
den tredje er ponchoen, men jeg skal lige have taget nogle billeder, før i for den at se.

Det sidste køkkengardin er nu kommet på plads. Det var jo tilbage i 2009 som jeg startede på alle disse gardiner.

Men nu er de klar og er kommet op og hænge.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Hækling og tagget . Bogmærk permalinket.

5 svar til Hæklede Køkkengardiner

  1. Bente siger:

    SMUKT

  2. Pingback: en lille vest | Lindas-netsted

  3. Conny Nis-Hansen siger:

    Har du en opskrift, eller et link til hvor jeg kan få fat i opskriften,vil hækle noget der ligner til min datter og svigersøn

    • Linda siger:

      Hej Conny!!
      Jeg ville da egentlig rigtig gerne give dig opskriften, fordi den er ikke hemmelig!!
      Jeg har fået spørgsmålet før og lovede at gøre et forsøg. men det var en for stor mundfuld for mig at få det ned på papir. Det var simpelthen for svært.😦

      Men du lyder til at være ganske ferm til at hækle, så jeg kan fortælle dig hvor jeg fik min inspiration fra og så tror jeg, du godt kan finde ud af resten.

      DMC har nogle hæfter om hækling (Babylo)
      På denne står der et nummer: 11685-10 (jeg håber det er nummeret på bladet)
      Men ellers har forsiden et billed af et bord med en hvid dug og på dugen er der bl.a 2 små skåle med hvad der ligner farvede marshmellows, nogle blomster og 2 glas med noget drikkeligt i.
      Næsten i midten af bladet er der en opskrift på et sengetæppe og det er den midterste firkant jeg har brugt.
      Borden er identisk med opskriften, Jeg har kun 2 sommerfugle, en for oven og en forneden, da den ellers ville blive for bred.
      Jeg har også trukket sommerfuglene en lille smule sammen og gjort dem mere buttede, for at de skulle få plads.

      Jeg håber du kan finde hæftet!!!

      Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

