Schweizer-ost tørklæde

Så er jeg kommet i gang med min første UFO.
Jeg er meget stolt.
Det tog nemlig lidt tid, men jeg havde jo de igangværende projekter og de skulle jo lige være færdige først, ellers ville de jo også ende som ufoer.😉

Det er mit Schweizer ost tørklæde, som jeg er startet på igen.
Det er ikke en af de ældste, jeg har.
Men det er meget nemt at have med på arbejde.
Mønsteret er meget simpelt og det er bare at begynde stikke. Det er ikke svært at se hvor, man stoppede sidste gang.
Lige nu føles det dog som om, det kun går meget langsomt fremad.

Når jeg siger det til John griner han bare af mig og siger:
– Det synes du jo altid og lige pludselig er du klar med det!!
Og nå ja det har han jo ret i!!

En anden ting han har ret i er at den ikke lugter af ost!!
Det mente han ellers at den borde nu hvor det var en Schweizer-ost tørklæde!

Nu har jeg bare det problem at jeg synes at det er lidt for kort.
Der er dog lidt mere garn, jeg er ikke helt færdig med at strikke den, men den skal også filtes en lille smule.
Og så bliver den jo mindre og et halstørklæde må ikke blive for kort.
Det skal kunne gå rundt om halsen og man skal kunne binde en knude.

Hmmm!!! Vi må se hvordan den bliver!!

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Schweizer-ost tørklæde

  1. Ninna siger:

    Fler UFO
    Læger siger at for at få indre fred, er det nødvendigt at gøre ting færdigt. Derfor gik jeg rundt i huset i søgen efter halvfærdige ting og ved I hvad ? Jeg fandt en halv whiskyflaske, hralv faske Baileys, næstn pull vromfalske, hlalv pkke pingles, silice ad osdekæge og sjøkkladiii. I sulllle brae vidde hfor got eg ar ddet noo. Sned vidreee til tem ter har broog vor inntr fled… sgaaal

  2. lindasnetsted siger:

    Hihi!
    Den var bra mamma!!!

    Linda

  3. Pingback: Schweitzer osten – final story | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

