Berlinbilletterne er købt!

Jeg har lige købt billetter til min Berlin tur.😀
Jeg tænkte at jeg ville tage bussen denne gang.
Normalt har jeg altid fløjet, men nogen gange skal man jo prøve noget nyt!!

Det tager ca. 7 timer at komme til Berlin med Eurolines.
På deres hjemmeside gør de en del reklame for deres billetter til 69 kr.
Men hvordan man finder de afgange er en smule uoverskuelig.
Jeg prøvede nogle gange, men opgav til sidst.
Det lader til at det kun er noget de har i “munden”.

Men jeg er nu godt tilfreds med det jeg fandt. Jeg kommer t/r for 338 kroner.
Det er en promotionbillet som hverken kan(eller skal🙂 ) refunderes eller ændres.
Da jeg klikkede rundt på siderne, før jeg købte noget, bare for at finde ud af priser og hvordan det hele virkede, troede jeg at prisen kun var for enkelt rejse. Priserne stod nemlig oppe ved afgangstiderne for udrejsen.
Men da jeg kiggede videre for at vælge hjemrejse dato stod der at hjemrejsen var inkluderet.
Så det var jo alletiders!! Men dog en lidt kludret måde at gøre det på.
Og til 7de og sidst var det jo en billet til 69 kroner jeg ledte efter!!

Hvorfor vælger jeg så at tage bussen, istedet for fly.
Jo, der er jo lidt penge at spare på det.
Easyjet kunne dog konkurrere med på prisen, men så skulle jeg flyve fra Berlin klokken lort om morgenen. Og det har jeg ikke lyst til.
Det er ok at flyve tidligt fra KBH, fordi der kender jeg det og ved hvornår der går tog ud til lufthavnen. Men ude i verden vil jeg gerne flyve på mere humane tider.
Så nej, Easyjet blev det ikke.
Og tidsmæssigt så er det jo ikke, når alt er talt sammen, den store forskel.
Transport ud til lufthavnen, ventetiden i lufthavnen, flyveturen, ventetiden i lufthavnen og transport ud fra lufthavnen.
Og så kan man bruge tiden meget mere fornuftigt i bussen.
Halløjsa!!… Hvor skal jeg få strikket meget!! Juhu!!!!😀

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Tyskland og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

