Farlige og mindre farlige dyr på Hærvejen

Vi har selvfølgelig set vores beskårne del af dyr, da vi var på vandring.
Jeg fik en skovflåt i struben!

En stankelben sneg sig ind i vores telt forklædt som T-shirt!

En mulvarp prøvede på at kravle ind under min sko!

Vi har set mange døde mulvarpe på vores vej og nu troede vi at der var en mere.
Men nej! Den kom kravlende lige hen imod mig. Nøj hvor var den sød!! 🙂
-Du står i vejen for den, flyt dig lidt, sagde John til mig.
Så det gjorde jeg, men hvad gjorde mulvarpen så… Jo den kravlede da bare efter mig.
Denne gang blev jeg stående og så bonkede den lige ind i min sko…Jeg løftede skoen lidt så den kunne kravle ind under 🙂
Det ville den gerne, dumme dyr!! Men lidt sød!!

Mariehønsene har den forkerte farve!

Midgårdsormen kom glidende forbi!

Jeg tror aldrig jeg har set en så stor skovsnegl.
Den var næsten lige så stor som min sko.

En stakkel der ikke kunne finde hjem!

Nogle nysgerrige køer!

Disse 2 kom adskillige gange hen til herberget i Kragelund for at kigge ind gennem vores vinduer!! 😀

En Myre fandt sin overmand?

En lille smule makabert, men myren var godt i gang med at spise billens ben… Men billen fortsatte med at gå og kom til sidst fri.

Nogle rådyr i regnvejr!

Skulle måske have klippet lidt i dette billed, men jo prikkerne er rådyr. Vi nåede at komme ganske tæt på før de piskede afsted.

Bambi er blevet fanget!

Bambi viste sig jo at være en Kronhjort og her er han så sammen med en medfange.

Familiens sorte får…

…og så 2 af slagsen. -Stakkels mor!!!

Nogle fine heste!


Hestene på vores vej, var vilde med at snakke med os.

Og til sidst!!

Gårdhundene!

Viktor var hunden på herberget Lindely.
Nøj, hvor var han da en dejlig hund. Den ville gerne med da vi gik derfra, næste morgen.

Det eneste levende vi mødte på herberget Ellegård der tilhørte gården.

Dette indlæg blev udgivet i Jylland, Pilgrims ruter, Rejse, Ture i Danmark, Vandretur og tagget . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

