Vores Etaper langs hærvejen

1. Viborg – Hald (Herberg) 11 km
2. Hald – Et sted i skoven (Telt) 23 km
3. Et sted i skoven – Kragelund (Herberg)17 km
4. Kragelund – Møllegården (Herberg)19 km
5. Møllegården – Ib (Privat) 27 km
6. Ib – Jelling (Herberg) 30 km
7. Jelling – Ølgård (Herberg) 26 km
8. Ølgård – Vejen (Vandrerhjem) 27 km
9. Vejen – Kongeåen (Herberg) 6 km
10. Kongeåen – Ellegård (Herberg) 24 km
11. Ellegård – Tørninggård (Herberg) 22 km
12. Tørninggård – Øster Løgum (Herberg) 19 km
13. Øster Løgum – Lindely (Herberg) 28 km
14. Lindely – Padborg station 18 km.

Dette indlæg blev udgivet i Jylland, Pilgrims ruter, Ture i Danmark, Vandretur og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Vores Etaper langs hærvejen

  1. Hej Linda

    Velkommen hjem fra jeres lange vandretur. Har læst om jeres mange oplevelser, og det ser ganske fantastisk ud.

    Dog kan jeg godt forstå at du spørger dig selv, “hvorfor gør jeg dette” når du nu fik vabler så hurtigt, og fik ondt. Men altså – kan jo godt svare dig på det, og du skriver det jo også selv. “Du elsker jo naturen”, og det er DERFOR du gør det *Smiler*

    Hvor mange kilometer gik i ialt, nu har jeg ikke langt de mange kilometer sammen som du skriver om i dette indlæg. Mindes bare det var mange mange mange kilometer du talte om. Noget jeg slet ikke ville kunne klare selv. Men du er sej, eller I er seje.

    Flot dagbog/blog du har skrevet omkring turen, det er dejligt at se billeder og beskrivelser.

    Knus fra Henriette

  2. Linda siger:

    Hej Henriette!!
    Tak for kommentar!!
    Jo du har så ret, det er jo min egen skyld, jeg kan jo godt lide det.

    Hele turen er 280 km og vi har gået den med +/- nogle km.
    Nogle gange har vi gået en omvej fordi der lige var noget vi ville kigge på, eller herberget lå på cykelruten istedet for.
    Andre gange skar vi noget af ruten af fordi det regnede og vi ville hurtigt frem.
    Men når man har taget plus og minus, så ender vi nok på 280 km alligevel.

    Linda

  3. Det var godt nok en hel del kilometer🙂 Flot gjort, tro aldrig jeg selv var kommet igennem ruten, især ikke hvis mine fødder blev ømme så hurtigt som dine gjorde, derfor synes jeg at det er kanon at i gennemførte turen alligevel🙂

    Knus fra Henriette

    Ps. Vi må snart finde en dag at ses igen – er ved at nå til at skulle have hjælp med trøjen igen🙂

  4. Linda siger:

    Jeg har siddet og kigget i min kalender. Og tænker lidt at spørge dig hvad du skal på Lørdag?
    Men jeg ringer dig i løbet af ugen, men du kan jo lige se om du har fri der.

    Linda

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

