Bestik etui

Endnu en UFO er færdig og her er den oprindelige beskrivelse lige klippet væk fra Ufo siden:

Projekt: Bestik etui
Garntype: rester af Let-lopi 100% uld
Farve:
Teknik: Perlestrik og retstrik
Str. hæklenål el. strikkepind: pind 6
Hvem er det lavet til: mig, måske!
Hvad mangler: filtning
Påbegyndt: December -2010
Færdigt: JA 25/7-2011

Dette bestik etui må nok betegnes som en OMMER!😦

Jeg har strikket i det islandske uldgarn Let-lopi.
Og Let-lopi er også en af mine favorit garner. Men lige til dette egner det sig mindre.

Selve etuiet er fint nok, men det er blevet så loddent.
Det er nok de færreste der gider at have uld på sin gaffel når de skal spise.
Jeg har ofte brugt Let-lopi til at filte, især tasker. Men jeg har aldrig tænkt over at det bliver så loddent før.

Så nu må jeg gå i tænkeboks for at finde ud af hvilket garn jeg så kan bruge.
Et andet alternativ var at kigge i opskriften😉
Jo det var måske det jeg skulle… så det gør jeg nu…

…Opskriften er fra Sandnes.
Og du finder den i hæftet der hedder “Hobby og gaver” (Tema 23)
Og det er Tove, som man har brugt i opskriften.
Så må vi da håbe at det er mindre loddent😀

Hvad der så sker med dette bestik etui???
Der er nok ikke nogen grund til at græde over spildt mælk… Jeg smider den sgu’ ud!!!

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

