Schweitzer osten – final story

Sådan så det ud engang ovre på UFO/STRIK siden.
Men nu har jeg klippet den væk derfra og nu er den kommet herover og snart er den ude af verden.

Projekt: Sweitzerost tørklæde
Garntype: Kauni 100%uld
Farve: multi
Teknik: store huller
Str. hæklenål el. strikkepind: pind nummer 5
Hvem er det lavet til: Måske mig selv, måske ingen🙂
Hvad mangler: flere huller, ca 1m mere.
Påbegyndt: Januar -2011
Færdigt: JAAAAAAAAA!!!!! 10/6-2011

Nu ser den sådan her ud:

Den er stadigvæk ikke blevet vasket og jeg tror heller ikke at den bliver det i første omgang.
Jeg er simpelthen lidt bange for at jeg ikke vil kunne lide resultatet, hvis den bliver alt for filtet… At den bliver for lille og at den bliver for stiv.

I begyndelsen af Juni tog jeg virkelig hul på bylden og fik startet op på projektet Ufo-strik.
Det går stille men støt fremmad.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Schweitzer osten – final story

  1. Annie Buus siger:

    Jeg vil gerne følge med i hvad du laver,da det ser spændende ud 😊

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

