Tepose taske

Tænk at samle på teposer.
-Det er da en lille smule nørdet!!!
Men kun en lille smule, en lille bitte smule eller måske meget.
Er det meget nørdet, så er jeg glad for at være meget nørdet!!!😀

Jeg samler jo heller ikke bare for at samle…De skal jo også bruges.
Men efterhånden så havde jeg så mange at jeg var nødt til at sige til dem som samler til mig at nu kunne jeg ikke tage flere.
Jeg kunne ikke nå at få dem brugt.
Det har måske også noget at gøre med at der lige er gået 2 år, hvor jeg bare har taget imod, men ikke lavet en skid!!!
-Jo det kan nok godt tænkes!!!😉

Men så er det at hobbyforumet Rokken, som du finder på nettet er dukket op i min bevidsthed igen.
Der sker der mange sjove, skøre og spændende ting!!!!😀

Og en af de nyeste diller er tasker der er lavet af alle mulige forskellige materialer som kan foldes.
Og til en af disse tasker, kan man da også bruge teposer. Og jeg har et hav af teposer som bare skriger efter at blive brugt:

Jeg har en masse Earl grey poser som jeg tidligere ikke syntes var fine nok til at lave kort af, da de blev så mørke og man kunne ikke få sejlbåden til at se fornuftig ud.
Men det synes jeg man kan nu.

Jeg fik inspirationen fra Rokken, og de søde mennesker inde på Rokken er også gode til at dele med sig af links.
Så Hurtigt fandt jeg Helenes blog og hun beskriver både med billeder og tekst hvordan man skal gøre trin for trin.
Så nu var det bare at starte.😉

Men at kun starte med en ligner jo mig meget dårligt, så jeg startede ud med 2.
Jeg er så den meget “pertentlige” type, (her vil min mand vist fnyse en lille smule og sige -Det er sku da løwn lille søde)
Men må jeg forklare… Jeg vil gerne at mine skal se ensartede ud, Jeg bruger kun en slags teposer til hver taske og der må ikke komme tekst på.
Alle andre tasker jeg har set på nettet er ikke foldet og flettet på den måde.

Min nummer 2 taske har jeg foldet i black currant.
Det er også den jeg er kommet længst med.

Nu skal jeg videre i Helenes beskrivninger og sy det hele sammen.
Det skal blive spændende!!!
Henriette er kommet lige så langt som jeg, måske længere så vi skal være sammen i morgen og se om vi kan finde ud af det sammen!!!

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Kreativ, Teposefoldning og tagget , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Tepose taske

  1. Tak for en hyggelig eftermiddag/aften i mandags. Jeg er super glad for at du kaster dig ud i alverdens ting og sager, og har lyst til at hjælpe mig videre med det – fordi jeg er jo altid frisk på at hoppe med på dine ideer!!!🙂

    Det var jo også dig som lærte mig teposefoldning til at fremstille kort, og det er jeg jo super taknemmlig for den dag idag.

    Jeg synes selv at vi nåede ret langt i mandags, men som vi begge lærte af bitter erfaring, skal man ikke sy bunden fast i tasken, før man har det antal runder/omgange som man skal ha i højden. Hehe. Det var jo nærmest krop umuligt at komme til at sy resten på så. *Griner højt*

    Nåeh, men som du selv sagde, så lærer man så længe man lever😉 Og det er jo ganske rigtigt Linda.

    • Linda siger:

      Tak selv!!!
      Det var rigtig hyggelig at du kunne komme, efter at du var taget hjem gik luften lidt ud af ballongen, så blev jeg træt.
      John læste lidt for mig i vores højt læsnings bog og så gik vi i seng.
      Jeg fik faktisk job samme sted dagen efter!!!!

      Nu sidder jeg på bussen til Berlin og der er faktisk internet her🙂

      Og næste projekt bliver at hækle en taske i de der sodavand/øl dåse “clips” så du kan begynde at samle allerede nu.
      Jeg er begyndt!!! Men hvornår jeg kommer igang ved jeg ikke.😀

      Linda

  2. Pingback: Længe leve genbrug | Lindas-netsted

  3. Pingback: Min første tepose taske | Lindas-netsted

  4. Pingback: Tepose foldning | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

