Berlins billetjungle

…Nej, så galt er det alligevel ikke.
Men jeg vil alligevel skrive lidt om det, det kunne jo være det kunne hjælpe nogen.

Det nemmeste er at købe sine billeter i automaterne der er sat op for det samme. Faktisk er jeg ikke rigtig sikker på at jeg så et eneste billetkontor. Men det tror jeg nu nok der var, bare ikke der hvor jeg kiggede.

Dag/minigruppebillet:
Er man 3 eller flere, op til 5 personer, kan det godt betale sig at købe en dag/minigruppebillet. Den koster 15€.

Enkel billeter er ganske dyre, jeg kan ikke helt huske prisen men det er et godt stykke over 2€ og så er den gyldig i 2 timer.

Der findes ikke et 10 turs system. Man kan derimod købe 4 enkel billeter til nedsat pris.

Også til sidst kan man også købe Dagsbilleter de koster 6,30€.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Tyskland og tagget , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Berlins billetjungle

  1. Pingback: Rejseplan – Tyskland | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

