Med bus til Berlin

Jeg har jo stået op meget tidligt i dag. Men når man skal ud og rejse er det ikke lige så hårdt at komme op, som hvis det kun var en almindelig arbejdsdag.
Jeg kom i god tid ned til bussen og den kørte planmæssigt.
Faktisk er der ikke så meget at skrive om busturen. Den gik fuldstændigt smærtefrit.
Man fik enda en flaske vand gratis og så var der trådløst internet også det var gratis.

Hele turen tager ca 6 timer og næsten 2 af dem er i forbindelse med færgeoverfarten. Som giver god mulighed for at strække benene.
Jeg kan faktisk godt anbefale at tage bussen til Berlin.

Men fik jeg strikket så meget som jeg havde planer om…
NEJ… Overhoved ikke.
Da jeg opdagede at der var WIFI åbnede jeg min computer i stedet for.
Så mit strikketøj lå hele weekenden bare og råbte på mig og jeg ikke så meget som kiggede på det.

Dog vil jeg sige at det ville have været skønt hvis chauførerne kunne tale engelsk.
Men i det store hele var allt ok.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Tyskland og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.