Nye blogs

Ikke fordi det egentlig er interessant nok til et blogindlæg.
Men nu skriver jeg det altså alligevel.

Jeg har jo begyndt at kigge ind på Rokken stort set daglig.
Rokken er et inspirations og diskussions forum for håndarbejds tossede folk.
Der bliver man inspireret til mangt og meget!!!😀

Der er der nogle andre som også skriver blog, som jeg er begyndt at læse.
Men jeg har ikke rigtig noget system, hvordan jeg skal finde dem hver gang jeg vil læse dem. Så det har indtil nu været lidt som at gå rundt i en labyrint.

Det er nemt nok med dem som også skriver i wordpress, men det er der jo ikke alle der gør…nogle bruger også blogspot. Hrm!!! En meget besværlig side!!!

Løsningen lå dog lige foran næsen på mig hele tiden…
Jeg skal jo bare lægge dem ind på min blogroll så har jeg dem jo ved hånden hele tiden.
Det har jo hele tiden været sådan jeg finder min Søde Veninde, Solsikkens-sang´s blog
eller min barndoms venindes Annikas blog…
Selvom jeg dog godt kunne ønske mig at de var lidt mere aktive der og skrev en masse.

Så nu kommer der nogle flere blogs på min liste, så skulle det ikke være så svært for mig at finde dem igen.
Den første er Solstråle– hendes blog fandt jeg på Rokken, da hun havde skrevet noget om den skønne ø Ichias i Napolibugten.

Den næste er Marion’s Heksegarn- Hun er også fra Rokken og jeg er med i hendes GIVE AWAY.
Du kan også nå at være med i kampen om en Gimpebog og gimpenål.
Jeg har aldrig prøvet denne teknik, men kunne da godt tænke mig at prøve det.
Så selvom jeg selv gerne vil vinde den, skal I da være velkomne til at også prøve lykken!!!😀

Den sidste nye på min liste er Helenes blog, som jo har hjulpet mig ind i en folde alt muligt til tasker verden!!

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Nye blogs

  1. marion siger:

    så prøver jeg da lige igen igen🙂 jeg har skam også overvejet hvordan jeg fik dig ind på min blogliste, så jeg nemt lige kan gå ind og skrive, men det tror jeg ikke er sådanne lige at få gjort selvom det nu ellers ville være rart.
    Ja det bliver spændende hvem der vinder😉
    Og rokken bliver man meget hurtig afhængig skønt sted at samle inspiration og hjælp der sidder næsten altid en eller anden der gerne vil hjælpe🙂

  2. Linda siger:

    Tak for din kommentar.
    det var godt at du ikke gav op🙂
    Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med din blogroll, jeg tror ikke den virker på samme måde som wordpress.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

