Berlin i August-11

Hmmm…. Nu kommer det lidt til at lyde som om at det var mig og Astrid der var på ferie sammen, og at der ikke rigtig var andre der.

Og faktisk var det hende jeg var mest sammen med, Vi kom den samme dag.
Lucy var nødt til at arbejde om torsdagen.
Franziska og Sayuri skulle komme fredag, men det viste sig at det kun var Franziska der nåede det, Sayuri var så uheldig at ikke nå sit fly, da hun skulle skifte og kunne ikke komme før om lørdagen.
Og allerede om søndagen kl. 15.00 skulle jeg og Astrid som de første så afsted.

Min i de næste mange indlæg har jeg skrevet om hvad jeg oplevede.
Jeg nåede en del.
Så i kan glæde jer til læsning og billeder om Pergamon museet, Muren, Berlins undergrund og lidt mere.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Tyskland og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

