Jeg, en nomade!

ÅHHH… Jeg kan godt lide at rejse, ud og se verden, opleve andre kulturer,
Ud i den vilde natur og blive jagtet af et næsehorn eller hive en anaconda i halen eller håndfodre en kænguru eller ind i en storby og se på arkitektur eller gå på museum og afslutte aftenen på en restaurant, men jeg kan også bare slappe af i et øko-samfund på La Gomera.

Jeg glæder mig til Januar, hvor vi skal afsted igen.
Men lige nu føles det som om der er lang tid til januar…. Hvad skal jeg dog gøre i mellemtiden med mit rastløse sind.
Penge skal der jo til og nu er det opsparringstid😦

Dette indlæg blev udgivet i Rejse og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til Jeg, en nomade!

  1. Pingback: Rejseåret 2012 | Lindas-netsted

  2. Pingback: Rejseåret 2014 | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

