Julemarked på Svanholm

SVANHOLM JULEMARKED
søndag d. 4. december fra 10-16,
Det er en god oplevelse for hele familien og en god begyndelse på julemåneden.
Gode oplevelser, masser af stemning, smagsoplevelser, gode ideer til unikke julegaver.

Mig kan I finde i en af strikkeboderne.
Jeg er gået igang med at kreere en masse ting som skal sælges på markedet.🙂
ÅHHHH!!!! Det skal bare blive så sjovt.

Jeg skal have en bod sammen med Maria og vi har en masse nylavede ting vi skal sælge. Strik til voksne og børn, tilbehør og meget andet.
Jeg tror nok der efterhånd kommer indlæg og billeder på nogle af de ting der skal sælges.

Og husk at det er BILLIG SØNDAG, hvilket betyder at du rejser hele dagen i hovedstadsområdet for kun 1 blåt klip på klippekortet.😀

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Sjælland, Ture i Danmark og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Julemarked på Svanholm

  1. marion siger:

    Æv kunne jeg ellers godt tænke mig at komme på, men skal noget andet lige den dag skod, kunne ellers være hyggeligt🙂

  2. lindasnetsted siger:

    ØV det var ærgerligt, det ville have været rigtig sjovt at møde dig.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

