Min første tepose taske

Jeg har jo været igang længe, med min første taske lavet af teposer.

Og sådan her så den ud i meget lang tid.
Ja, det var jo tilbage i august jeg startede på projektet.

Det startede med at jeg fik foldet en masse og sat dem sammen til lange baner.
Men så gik jeg lidt i stå, jeg syntes det virkede så besværligt at få dem syet sammen.
Men så en aften, vist nok allerede i august, kom Henriette på besøg med sin taske.
Som vi helt uafhængigt af hinanden havde valgt den samme tepose til😀 Nemlig Pickwicks Black currant.

Den næste store hurdle var lynlåsen, igen gik vi sammen, mig og Henriette. Det er altid godt at være 2 og meget sjovere!!!😀
Det var jo ikke spor svært, men alligevel blev den først færdig her i november.
Henriette havde en lynlås jeg måtte få og så gik vi igang med at sy.

Og her det færdige resultat:

Desværre har jeg ikke tapet teposerne til denne taske.
Dels fordi jeg ikke vidste at man skulle, men også fordi at jeg ikke orkede at bruge tid på at tape hvis alt det her folderi ikke rigtig var noget for mig.
Men jeg må sige at det er bare rigtig meget mig, så nu taper jeg så det er en fryd.
Så I må passe på, jeg taper alt jeg kommer i nærheden af!!😀

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Kreativ, Teposefoldning og tagget , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Min første tepose taske

  1. Flot flot taske. Dejligt at vi endelig blev færdige med nr. 1 taske.

    Er du gået igang med at tape og folde igen, eller knokler du stadig med andre ting til markedet d. 4/12?

    Jeg er gået igang med en ny af “Picwick – Tropical Fruit” ikke den nye slags teposer (dem der er i butikkerne nu) men den lige før som nu er udgået. Mons tro du har nogle af dem du kan undvære? Jeg mangler lidt over 50 stk. for at ha til en større taske ala min Green Tea taske og kaffepose tasken.

    • Linda siger:

      Jeg knokler stadigvæk med ting til markedet.
      Men jeg glæder mig til at komme igang igen, vil også så gerne blive færdig med min “grøn te” taske!!🙂

      Jo jeg har mere end rigelig med Tropical fruit poserne. Dem må du gerne få.
      kommer du på onsdag???
      så tager jeg dem med der og lidt nyt folde materiale!!😀
      Husk kapsler til mig!!!
      Jeg er ved at have brugt alle mine nu, som jeg fik sidst!!😀

  2. Pingback: Tasker af Earl grey og grøn te… | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

