Ægvarmere

Jeg har lige været en tur tilbage i mine indlæg og der så jeg at manglede at følge op på bl.a de der æggevarmere.

Jeg strikkede og strikkede til den store guldmedalje.
En dag tog John tid på mig, hvor lang tid jeg var om at strikke en varmer.
Det tog nøjagtigt 30 minutter.
De har været rigtig sjove at strikke.
Selvfølgelig har jeg strikket dem med magic-loop.
Det er en metode at strikke på, hvor man kan strikke små runde ting selvom man kun har en lang rundpind.
Der er intet der skal sys sammen kun enderne der skal hæftes.😀

Jeg skal have disse ægvarmere med til Svanholms Julemarked.
Hvor jeg har en bod, sammen med Maria.

Svanholm Julemarked er Søndag den 4 december
Fra 10 – 16
Der er:
-Cafe
-Boder (Hvor man kan købe alle sine Julegaver)😉
-Rundvisninger
-Underholdning

Og meget mere.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Ægvarmere

  1. Pingback: UFO update – altså strik ;-) | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

