Tid til strik

Åhhhh… man har vel altid 5 minutter man lige kan bruge til strik.

Men de sidste 2 måneder har alt det jeg har lavet været ting til Julemarkedet.
Og alle mine UFOer har ligget og samlet støv og blevet til ufoer igen.

Men nu er jeg så småt begyndt igen…

Med blusen som jeg strikker i Rheuma ulden.

I dag er jeg faktisk blevet færdig med det ene ærme, så nu mangler bare den anden.😉
Det går da fremad, omend det går meget langsomt.
Dette var jo en bluse som jeg startede på i oktober sidste år, i toget på vej ned til Agropoli, første gang vi var på besøg.

Udover det sidste ærme, så mangler jeg kun at hækle halskanten og sy skuldrene sammen og ærmerne i.
Hvis jeg skal sætte en tidshorisont…. Tja… mindst 6 måneder😀

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Strik og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Tid til strik

  1. marion siger:

    har også en masse ufoer liggende, og de fleste har jeg besluttet at trævle op igen, kan simpelthen ikke huske hvor jeg er nået til, har jo ikke lige fået skrevet noget i opskriften jeg klump… men må tage en dag, hvor jeg trevler op..🙂 glæder mig til at se trøjen på

    • Linda siger:

      Kender det bare alt for godt.
      Jeg har også trævlet nogle af mine ufoer op, som har fået nyt liv. Og der er flere, som jeg har samme planer for.

      Jeg har forresten en pakke der venter på mig på posthuset😀
      Glæder mig helt vildt til i morgen hvor jeg har planer om at gå ned og hente den.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

