Uoverskuelig blog

Nogle gange synes jeg at, det at blogge er noget uoverskueligt.
Alt står i en lang smøre efter hinanden, så det jeg skrev i august er ganske svært at finde igen.
Altså hvis det var i august jeg skrev om noget jeg gerne vil finde igen.
Hvis man ikke kan huske hvornår det var man skrev det, man gerne vil finde er man ganske ilde stedt.

Så efterhånd som jeg finder ud af ting som gør bloggerlivet lettere for både mig selv og jer så vil jeg gøre små ændringer.

Som f.eks. gik mine fyrfads lysestager som varmt brød på Svanholms julemarked og mange ville også have opskriften, så kunne jeg jo nemt henvise til min blog.
Nemt og nemt??????
-Det ligger på min blog men du skal lidt tilbage i tiden… øøøhhhmmm måske til oktober eller november…. tror jeg nok det var jeg skrev det indlæg.
ARJ altså… den holder bare ikke i længden😦

Så nu kan I istedet for finde en nye underside her på min blog som hedder DIY, hvor jeg linker til de forskellige vejledninger.
Så hvis I følger linkene er det bare at gå igang med det kreative.
Man kan jo også lige bruge lidt tid på de blogs jeg linker til, fordi de er da meget mere end bare lige den enkelte vejledning.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Håndarbejde, Kreativ og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

