UFO update – altså strik ;-)

Kom lige til at kigge ind på min side med Ufoer, og opdagede til min glæde,
Ja, det var glæde fordi jeg troede ikke jeg havde gjort noget ved dem i meget lang tid, at jeg kunne strege 2 fra listen.

Den første er den skål jeg havde tænkt skulle hækles og derefter en tur i vaskemaskinen så den blev filtet.
Men jeg kom aldrig længere end det I ser på billedet.

Projekt: Skål
Garntype: Rester af fritidsgarn og tove
Farve: Lilla og rød
Teknik: Hæklet
Str. hæklenål el. strikkepind: pind nummer 9
Hvem er det lavet til: Måske mig selv, måske ingen 🙂
Hvad mangler: Hækle siderne og filtning.
Påbegyndt: forår -2008
Færdigt: JA

I stedet for trævlede jeg op og strikkede alle mine Æggevarmere.

Som jeg fik solgt en del af til Svanholms Julemarked.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Hækling, Strik og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til UFO update – altså strik ;-)

  1. deriblant norge siger:

    Veldig god & lun blogg dette her !!
    Håper der kommer reisebeskrivelser fra Norge &så omsider fra deg ?
    – disse små beskrivelser av informativ, saklig, & historiske referanser i mange
    av dine innlegg – kunne vi godt ha bruk for mer av her i Norge &så.
    Denne blogg er virkelig å anbefale for alle oss i Skandinavia !!

  2. Linda siger:

    1000 tak for den ros!!!
    Jeg er rigtig glad for at du kan bruge mine rejse indlæg på den måde.
    Det var nemlig sådan jeg havde drømt om at de skulle bruges.

    Jeg ville elske at komme til Norge, desværre har jeg kun været der 1 gang. Men det er jo ikke forsent endnu.
    Vi planlægger dog en tur enten til næste år eller 2013, det skal nemlig være et af disse to år fordi i denne periode skulle der være ekstra stærkt nordlys i sær over Norge.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

