Dag 2 – 23 December

I dag skal jeg huske at tage billeder har jeg lovet mig selv.
Jeg ved jo at der er en del der gerne vil se billeder!!! 🙂

I dag startede mig og Emma ud med at skære appelsiner ud i både, de skulle skæres så at der kom så lidt hinde med som muligt, men alligevel skulle der heller ikke være for meget spild ikke engang saften.
Man bliver altid stillet indfor nogle udfordringer ude på Christiania 😉

Appelsinerne skulle efter det ligge og trække i sukker og vanilje.
Og skulle til sidst bruges i en rødkålssalat sammen med honning ristede valnødder.
-Honning ristede valnødder smager bare GODT!!!!!!!!!!!! 😀
Og her er Hans igang med at skære rødkålen.
Det er Hans der har lavet året vegetar menu.

Og det var vist hvad jeg lavede af vegetarmad i dag.
Tja… nu hvor man helst skal være 2 steder på en gang og der var en del der skulle laves i baren også.
Bo, Carsten og Jannik der har bygget den er ved at være færdige, så nu skal der pyntes op og stilles på plads.

Et lille kig ind i baren om morgenen den 23 december.
Jeg var gået hjem i går før de var nået så her langt:

Det var skønt at komme i dag og se at de havde nået at lave så meget som de havde planer om.

Ved frokost tid kom til min store glæde Monique.
Vi gik igang med at pynte baren. Fordi som I ser så ser den jo ikke så godt ud i rå tilstand.

Og sådan her så den ud når vi var færdige med den.

Lige udenfor baren blev der også arbejdet hårdt.
Med årets scenografi…
…Dette store hjerte skal op og hænge i loftet, og for at det ikke skal være løgn så nåede de faktisk at lave 3 af disse hjerter, de var dog ikke allesammen så her stor.

Mig og Monique tog hjem ved ca. 22.00 og vi glæder os til i morgen.

Dette indlæg blev udgivet i Christiania og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

