Den store dag – 24 December

DET ER JUL!!!!

Vi har gjort det igen og til næste år gør vi det endnu en gang.

Mig og Monique ankom til den grå hal ca. 10.00.
I vegetar afdelingen skal alle salater blandes sammen, moussakan skal lægges sammen og der er rigtig mange mennesker, så jeg smuttede i baren med det samme.
Så kunne jeg lige så godt få gjort nogle ting der.
Men hvad det kan jeg sørme ikke huske…😉 Det er kun 2 dage siden og jeg kan ikke huske det.

så vi springer lidt lettere elefant over til noget helt andet…
…I nattens mulm og mørke var det store hjerte kommet op og hænge.

Det så rigtig godt ud.

Lidt ud på eftermiddagen kom 2 andre af mine medarbejdere,
Mads og Philip.
Vi fik slæbt al øl og vin ind i baren og gjort plads til det.
Og så havde vi også lidt tid til at høre på lydprøverne.

Klokken 16 havde jeg hele mit crew i baren og så holdt jeg info møde.
Jeg snakkede til jeg var helt blå og klokken nærmede sig 16.30.
På dette tidspunkt havde jeg ikke fået øllen sat til, fået byttepenge eller cigaretter. Det var lidt panik…🙂
Vi åbner jo dørene klokken 17.00.

Claus skulle komme og vise hvordan man skifter en fustage.
Jeg har gjort det i 15 år nu, men jeg skal sku altid starte forfra.
Er det en lille smule pinligt????
Helt ærligt!!! Næste år, så må jeg da kunne huske det😉

5 minutter før dørrene åbnede var vi klar, så var øllet sat til, byttepengene lå på sine pladser osv.

Dette indlæg blev udgivet i Christiania og tagget , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Den store dag – 24 December

  1. marion siger:

    lyder som en hyggelig omgang🙂 Og spændende at nogen bruger deres juleaften for andres skyld… er ikke helt med om, det er for hjemløse eller bare for folk der ikke har nogen at holde jul med eller er det ??? ja har vist spurgt før, men synes at have glemt hvilket indlæg jeg spurgte i, så hvis du har svaret der må du sørme da meget undskylde…

  2. Linda siger:

    Jeg kender det godt at ens kommentarer bliver væk og så kan man ikke finde dem igen når man vil se om man har fået svar.
    Jeg har også prøvet det.
    Men det var godt du fandt det til sidst!!!
    Jeg mangler lige at skrive om selve festen, men det kommer en af dagene.
    Ja… Jeg kunne ikke drømme om at fejre min juleaften på en anden måde.🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

