Endnu en UFO er færdig

Yes, nemlig…
Jeg er ikke så meget til UFoer der flyver rundt i luften og kommer fra andre planeter i helt andre solsystemer.

Jeg er meget mere til UFærdige Objekter😉
Og jeg er meget mere til dem, når jeg især er blevet færdig med en, så at det ikke er en ufo mere.🙂

Projekt: Bluse
Garntype: Reuma uld
Farve: mørke blå
Teknik: hulmønster
Str. hæklenål el. strikkepind: rundpind 3
Hvem er det lavet til: mig
Hvad mangler: Resten!!!! Ærmer
Påbegyndt: Oktober -2010
Færdigt: JA

Den har været længe under vejs men nu er den klar.
Da vi rejste til Spanien havde jeg kun ½ ærme tilbage at strikke, jeg troede da helt klart at jeg ville blive færdig med den på rejsen.

Men det tog næsten yderligere ½ måned efter at vi var kommet hjem.
Nå men nu skal I få den at se.
Jeg synes jo selv den er blevet rigtig flot🙂

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

