Appelsin med en sukkerknald

Åbenbart noget som både Bente og Gitte har fået tilbage i sin barndom, det må jo så være en mangel i min barndom.
Det bliver jeg nok nødt til at have en alvorlig snak med mine forældre om næste gang jeg ser dem.

Nå… Men for at der ikke skal være flere der går glip af det så kommer fremgangs måden her.
Man tager først en appelsin og masserer den godt og grundigt, dog ikke så meget så at den revner.🙂
Man kan også lægge den ned på gulvet og rulle den under foden.

Da den er blevet godt gennem masseret så skal man skære blomsten ud.

Få så meget med ud som muligt og så presse en eller to sukkerknalder ned i stedet for.

Og så er det bare at begynde at presse saften ud og drikke det efterhånden.

MUMS!!!
Det smagte rigtig godt.

Dette indlæg blev udgivet i Det andet og tagget . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

