Taske af Pickwicks green tea

😀
Sådan, nu er jeg færdig, og jeg mener helt færdig med min første taske nogensinde, som er lavet af teposer.
nååååhhhh…. Hvad siger I så???

Jeg er rigtig glad for den, og jeg har også begyndt at bruge den.
Og jeg er faktisk næsten også færdig med 2 andre tasker. Men de er som sagt ikke helt færdige endnu, så dem må I lige vente med.

Jeg blev færdig med denne her i påsken da jeg var hjemme hos min mor og far i Sverige.
Jeg manglede kun at lave hanken, sy den i og sy lynlåsen i.


Hanken er lavet af dåseclips. Og da tasken er grøn, syntes jeg at det passede rigtig godt med guld dåseclips.🙂 Og heldigvis havde jeg nok.
jeg brugte ca 240 dåseclips til at gøre hanken.
Jeg er i gang med at tage billeder til at lave en DIY.

Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Genbrug, Kreativ og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Taske af Pickwicks green tea

  1. marion siger:

    hvor er den altså bare flot🙂 og god ide med hanken

  2. lindasnetsted siger:

    Tak, Marion.🙂

  3. Nøøøøj hvor er det bare blevet et kanon resultat🙂 Den er utroligt flot synes jeg. Den kan du aldeles godt være stolt af. Jeg glæder mig til at se den live i morgen, og se hvordan hanken er lavet🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

