En ny taske undervejs

Jeg er startet på taske nummer 4.
Det er en taske som man kunne kalde for spraglet!!😉

Jeg havde i lang tid tænkt på alle mine teposer, som jeg ikke har så mange af, (af hver slags altså😀 ) og som jeg ikke rigtig kan bruge til kort. At jeg godt kunne tænke mig at lave en taske ud af dem.
Hvis jeg lagde dem allesammen sammen så havde jeg også nok til en taske…næsten.
Jeg spurgte også Henriette om hun havde nogle teposer som hun ikke kunne bruge.
-Ork ja…Dem har jeg rigeligt af.
Så jeg kunne bare vælge og vrage.

Så jeg har nu en mængde forskellige teposer, i mange forskellige afskygninger som skal sættes sammen til en taske.
Det er rigtig sjovt…
Det er nemlig mange forskellige mærker og farver i en stor pærevælling🙂
Jeg sætter dem ikke ind i vilkårlig rækkefølge, men vil lave store og små plamager rund på tasken med de samme teposer.

Jeg har planer om at den skal være med flad bund.
Men vil afprøve en ny måde og så må vi se hvordan det går med det. Jeg skal nok skrive om det… Om det kan lade sig gøre eller om det er noget skidt, så jeg bliver nødt til at hoppe tilbage til det jeg kender.

Bunden laver jeg af ens teposer, så det er kun “væggene” på tasken som bliver i mange farver.

Til at finde de smukkeste motiver på hver tepose har jeg brugt skabelonen som jeg skriver om her.
På denne måde sikrer jeg mig at jeg ikke får en masse uvelkommen tekst med på min taske.
Jeg har virkelig en fobi, mod alt hvad der hedder bogstaver på mine tasker. Jeg synes det er GRIMT!!!!!!!

Nå ja nu skal jeg ikke komme for godt igang.
Jeg har planer om at lave en taske lavet af nogle Anders And blade, som jeg har fået af Henriette. Men så er det lige som ikke det samme. Taleboblerne må gerne være der. Det er med til at gøre den lidt sjov.

Dette indlæg blev udgivet i Flette, Genbrug, Kreativ og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til En ny taske undervejs

  1. Er kun glad for at du kunne bruge nogle af mine teposer, som der ellers ikke kan bruges til ensfarvede tasker.
    Jeg synes du er kommet langt med din spraglet taske, dem blir vildt flot.
    Jeg har også forbi for bogstaver på mine tasker, dog ikke på Anders and blade taskerne som du selv skriver er ok.

    • lindasnetsted siger:

      Tak for dem, ja jeg fik dem jo næsten smidt i nakken. Når du selv løber tør for materiale kan du jo også lave en sådan en taske. Haha… Jeg tror dog aldrig du løber tør.🙂 Jeg tror det er dig og mig der har opfundet den fobi!!!🙂

  2. Pingback: DEN SPRAGLEDE TASKE | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

