Loppemarked på Monradsplads

Så er det igen tid til Loppemarked på Monradsplads i Valby.

På Søndag den 10 juni er der loppemarked i Valby.

Du finder markedet på Monradsplads.

Vi starter klokken 10 og bliver ved til ca. 14.

Monradsplads ligger ud til Valby Langgade, så det er meget nemt at finde.
Med tog: Langgade station ligger kun 3-4 minutters gå tur derfra.
Når man kommer ud fra stationen drejer man til højre langs med Valby Langgade.

Bus: bus nummer 26 stopper ved Monradsplads.

Hvis du vil finde det på f.eks. google maps skal du søge på:
Valby langgade 144

Dette indlæg blev udgivet i Det andet, Genbrug, Sjælland og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Loppemarked på Monradsplads

  1. Håber på at i får bedre vejr end jeg havde i lørdags. Jeg blev hjemme fra loppemarked i Hedehusene pga heldags regn. Jeg har stadig svært ved at finde monrads plads også selvom at jeg skriver Valby langgade 144 i de gule sider. Jeg kan finde nogle numre tæt på, men ikke lige en med nr 144. Men mon ikke folk finder hen til jer alligevel. Smiler.

    • Linda siger:

      Ejjj, hvor ærgerlig at det var så dårligt vejr at du blev hjemme, det er jo ellers din store dag ØV!!!
      Jeg håber også stadigvæk på at det bliver bedre end hvad de lover på søndag. Ellers så aflyser vi også.
      Jeg kan godt se at DGS ikke helt er med på noderne og man kommer et helt forkert sted hen når man søger på den adresse, det er ikke engang i nærheden af Valby langgade.
      Men ifølge Google maps kommer du det rigtige sted hen, det havde jeg afprøvet🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

