Feldballe byfest! ;-)

Det var en god weekend at være på besøg i. Der blev nemlig disket op med dans til den lyse morgen lige på den anden side af hækken fra Friland.
Vi startede dagen ud med lidt arbejde. Desværre blæser det, så det vi havde planer om det kan ikke lade sig gøre.
Så vi gik videre til plan B, som var at vi ville plante en grønkåls hæk.
-Ja jeg ved godt hvordan det lyder. De fleste ville nok vælge en bøge eller spirea eller noget andet hæk. Men ikke Monique… Det er da dejligt at kunne spise af sin hæk i stedet for at føle sig spærret inde af den.🙂

Vi gik stort set direkte fra dette arbejde til en gade fodboldsturnering vi var meldt til.
Dresscoden var hat og overskæg… altså for frilænderne. De andre tog det mere seriøst og troppede op i fodboldstøj og dertilhørende støvler og andet tilbehør.
Mig og Monique kom i vores arbejdstøj, vandresko og sikkerhedsstøvler. Andre havde gummistøvler på.
Vi var simpelthen et ømt syn.
Drescoden blev overholdt den første kamp. Overskægget svedte bort, den var jo bare malet på og hatten røg af for de flestes vedkommende. Men jeg beholdt stædigt mine mickey ører på til den bitre ende… lige indtil den allersidste tabte kamp var spillet😉 Jo vi tabte dem allesammen!!!!🙂

Om aftenen ville vi lige ind på festpladsen og have en enkelt øl… en enkelt øl blev til fler og lige pludselig var kl. over 2, musikken sluttede, men vi kunne lige nå en øl mere. Ikke før nogle timer senere kravlede jeg i seng i mit eget lille halmhus, som jeg har lånt disse dage.

Dette indlæg blev udgivet i Jylland, Ture i Danmark og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

