Taske af PickWicks Earlgrey

Endnu en taske er ved at være færdig.
Jeg har igen kastet mig over Pickwicks Earl grey, men fordi at den ikke skulle blive ens med den første jeg lavede, så gik John igang med at eksperimentere for at se om det ikke var muligt at få noget andet frem.
Han sad virkelig opslugt af arbejdet og til sidst kom han frem til det, der blev det endelige resultat. TAK SØDE JOHN!!!!

Hrm…Og da jeg nu skulle linke til min første earl grey taske finder jeg så ud af at, jeg ikke har vist jer noget billed af det færdige resultat, fordi at den rent faktisk ikke er færdig endnu.🙂
Den mangler stadigvæk at få en eller anden form for hank. IIIHHH Altså!!

Jeg var til en familiefest en weekend for ikke så længe siden, hele weekenden, så der var god tid til at lave andre ting også.
Ikke kun drikke øl og spise.
Nej, man kan nå at gå ture, læse ugeblade og være kreativ…
Jeg havde jo taget mine ting med til at folde til earl grey tasken og det gik kun meget langsomt fremad. Jeg syntes ikke rigtig at jeg kom nogle vejne.

2 små kusiner, som ikke er så små enda, kom og satte sig hos mig og var meget nysgerrige og så spurgte de om de måtte prøve. Og selvfølgelig måtte de det. Det er altid sjovest med selskab. Og så gik det stærkt🙂
De foldede og jeg satte sammen. Jeg kunne faktisk ikke helt følge med.

Med deres hjælp gik arbejdet ikke langsomt mere og i løbet af kort tid havde jeg fået lavet en hel række.
Men så var pigernes tålmodighed også brugt op og så ville de ud og lave noget andet.
Men jeg var glad, jeg havde fået den hjælp jeg havde brug for og der var alligevel ikke mere at lave.

Så da jeg kom hjem så var det bare at sy den sammen.

Bunden er den samme som på EM-tasken, med halve led.
Jeg er blevet spurgt efter en vejledning på den og arbejder på det.
youtube videon som jeg henviser til i indlægget om EM-tasken, er i sin helhed rigtig god, men jeg synes dog at der er nogle detaljer som der bliver skøjtet lidt for hurtigt hen over.
Så derfor vil jeg prøve at lave min egen vejledning.

Dette indlæg blev udgivet i Flette, Genbrug, Kreativ, Teposefoldning og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

6 svar til Taske af PickWicks Earlgrey

  1. marion siger:

    hvor er den blevet rigtig flot og en god størrelse på en taske🙂

  2. lindasnetsted siger:

    Tak, Marion.

  3. Også rigtig fin taske, den har jeg jo også set IRL. Den blev god, også fordi den ikke blev helt magen til den Earl grey taske du allerede havde lavet.

    Og forresten, rigtigt fint cover billede du har fået – meget mere personligt end det du havde før🙂

    • Linda siger:

      tak Henriette!!
      Hihi… Jeg gik og ventede på hvornår jeg ville få en kommentar fra dig om mit header billed. Viste den ville komme, fordi du altid er så opmærksom!!!🙂

  4. Pingback: Ny taske i Earl grey | Lindas-netsted

  5. hvor store er dine tebreve?

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

