DEN SPRAGLEDE TASKE

Den spraglede taske, er jo i mellemtiden blevet så færdig at den kun mangler at få en hank.
Ja, faktisk er det et stykke tid siden den blev færdig “røde kinder”, men sommeren og en masse andet er kommet i vejen og som tiden gik glemte jeg at jeg lige havde et hængeparti. UPS!! 😉

Men jeg er blevet godt tilfreds med resultatet.
Man kan sidde og gætte sig til hvilke teposer jeg har brugt de forskellige steder. Det morede Henriette sig lidt med og så besluttede hun sig for at efterprøve ideen. Fordi at efter at jeg havde plyndret hende, så havde hun stadigvæk rigtig mange som kun kan bruges til det samme.

Jeg er også tilfreds med bunden. Og den blev næsten så god som forventet, så den vil jeg gerne dele med mig af.

Grunden til at jeg skriver “næsten så god” ser man her.
Jeg ved ikke om man helt kan se det, men der er en lille flap på bunden, i hjørnet. Og Den kan jeg simpelthen ikke få væk.

Men jeg synes nu at flappen er næsten usynlig og den generer mig betydeligt mindre end den flade bund hvor nogle af ledene ligger dobbelt.
Så det endte godt, men sådan startede det ikke ud. Jeg kunne ikke få noget som helst at passe sammen og hev og sled i de stakkels papirstykker.
Jeg prøvede mig frem, ved at sætte ledene ind på forskellig måde.
Men endte hele tiden ud med at, jeg i sidste ende ikke kunne få den første ring til at slutte tæt om bunden.

Men til sidst lykkedes det og jeg blev tilfreds med resultatet og har sammen med Henriette arbejdet på en DIY.
Den kommer snart…

Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Genbrug, Kreativ, Teposefoldning og tagget , . Bogmærk permalinket.

10 svar til DEN SPRAGLEDE TASKE

  1. Jens Vejmand siger:

    Har du prøvet på at afsætte nogle af dem til Helle?????
    Ka’ skesen også Marianne kunne bruge en.

  2. Linda siger:

    🙂 Jeg vil rigtig gerne lave en til Helle!!!
    Men hun fik jo en sidste efterår lavet af finansloven, så ved ikke rigtig om hun har brug for flere papirstasker.
    😀

  3. marion siger:

    Hvor er den bare blevet flot 🙂

  4. Rigtig fin taske. Men jeg har jo været så heldig at se den IRL. Og den er bare SÅ smuk. Jeg er gået lidt i stå på min flettede spraglet taske, men det kommer vel igen, hvor jeg får lysten til at flette på den. Nu er jeg gået igang med at hækle af dåseclips, og resultatet blir ret godt, med foer og lynlås og det hele 🙂

    • Linda siger:

      Ejjj!! Det lyder spændende!!!
      Er du gået igang med at hækle en taske af dåseclips?
      Hvilken opskrift har du valgt? eller designer du selv??
      Hvis du ikke allerede har kan du ikke skrive et indlæg om det med nogle billeder?? 🙂
      Vi kan nok nemlig ikke ses før til september. Resten af min august er nemlig meget hektisk med tur til Fyn og derefter til Skotland.

  5. Pingback: En ny hank | Lindas-netsted

  6. Pingback: Nu med korrekt flad bund | Lindas-netsted

  7. Pingback: Solnedgang på en taske | Lindas-netsted

  8. Pingback: Anders And | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

