En ny hank

Jeg kan godt lide at prøve nye ting og afprøve nye måder når jeg laver ting.
Det har betydet f.eks. med taskemageriet at jeg stort set ikke har 2 tasker der er lavet på samme måde.😀😛

Og nu er det hankene jeg er igang at eksperimentere med.
Gittes blog har jeg fundet en anden slags hank også lavet af dåseclips, den er bare hæklet sammen i stedet for.
Så den er blevet mere farvestålende og så skal man ikke bruge lige så mange dåseclips.
Gitte har lavet en super fin DIY.

sådan her ser mit færdige resultat ud.
Jeg har tænkt at dette skal være hanken til min den spraglede taske.
Ude i hver ende har jeg sat en nøglering på og det er så dem der skal syes fast på selve tasken.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Hækling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

