Hjemmelavet creme

Hup hup!!😀 Jeg nåede rigtig mange ting i den weekend der lige har været.
Jeg var også på et kursus, hvor jeg lærte lidt om at lave min egen creme.
Det var bare en lille drop in Workshop i Urtegårdens butik inde i centrum på Sankt Peders stræde.

Cremebasen var allerede lavet og det vi skulle var at putte virkning stoffer og duft i.
Så vi lærte lidt om hvad der er godt for ens hud, hvis man har tør eller fedtet hud, hvis man har en ung eller moden hud osv.

Og alt efter hvordan ens hud var puttede man forskellige ting i.
Og til sidst skulle vi så finde en duft vi godt kunne lide.

Vi fik opskriften på cremebasen med hjem, så nu kan jeg bare gå i gang.
Men jeg har da planer om at lige holde øje med deres hjemmeside om de holder nogle fler kurser.

Dette indlæg blev udgivet i Det andet og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Hjemmelavet creme

  1. Naja Wellejus siger:

    Hej Linda.
    Jeg fletter selv tasker af kaffeposer af og til, men jeg tror der ikke er mange der tænker på at almindelig plastic er tilsat noget så det bliver underligt med tiden. Der er tit nogen der smider plastic i naturen så det er tilsat noget så det “brænder sammen” og forsvinder af sig selv.

  2. Linda siger:

    Hejsa Naja!
    Det tror jeg du har ret i, at der ikke er mange der tænker over.
    Men så er spørgsmålet hvor længe det kan holde formen? Bare den kan holde formen så længe som er en almindelig taskes levetid. Og under alle omstændigheder ser jeg hellere plastik i en taske end ude i naturen.
    De fleste ting vi har er jo forgænglige på den ene eller anden måde.

  3. Ninna Pedersen siger:

    Vil bare fortälle dig at fruen til den nye ejere af farvefabrikken, som nu er byggeri, laver creme som hon sälger på internet og en hel del til foretninger. Jeg skal få adressen til hendes hjemmeside näste gang jeg ser hende.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

