Sommerferie

Ja, jeg har ikke holdt sommerferie endnu.😉
Altså ikke den rigtige sommerferie endnu…
Den hvor man rejser ud og ser lidt af verden.

Men det gør vi snart.
Snart, faktisk meget snart, rejser vi til Skotland.
Jeg har aldrig været der og glæder mig fuldstændigt vanvittigt!!😀
John han har været der, faktisk har han boet der i omkring 3 år.

Han boede på Findhorn
Og lige så længe som jeg har kendt John har jeg villet besøge Findhorn.
Hrmmmm!!! Jeg har faktisk villet besøge Findhorn længere, siden jeg boede på Svanholm i 1996 og hørte om Findhorn første gang. Men fik den forståelse at det lå nede på sydsjælland. UPS!!😉

Vi har snakket om det rigtig længe, læs mange år, men det er ikke blevet til noget før nu.
Vores planer er at være på Findhorn, besøge dem som John kender, hjælpe lidt til i forskellige arbejdsgrupper, vi skal også ud og se nærområdet og så må vi se hvad ferien ellers byder på.

Findhorn ligger i nærheden af Inverness, så en lille tur til Loch ness for at se om vi kan få øje på Nessie er jo et must.

Det er bare at følge med på bloggen for at følge vores rejse.
Jeg håber det er lige så nemt som det plejer at være, at finde internet, hvorend vi kommer frem.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Storbritannien og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Sommerferie

  1. reslevelpo siger:

    Både du og John ønskes rigtig god tur. Hilsen din eks-onkel.

  2. lindasnetsted siger:

    😉 eks-onkel?? jeg kunne godt bruge nogle flere ledtråde!!
    Men det lyder da meget hyggeligt.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

