En dejlig tur til Skotland

Vi er nu kommet hjem igen, efter en tur der slet ikke blev som vi havde planlagt det.
Vi havde ikke de store planer, men vi ville rigtig gerne til Orkney.
Det kom vi bare aldrig, i stedet for meldte jeg mig til Experience week.
Experience week er et uge langt program på Findhorn, hvor man lærer og oplever hvordan det er at leve, arbejde og være en del af Findhorn community.
Så medens jeg havde en dejlig uge sammen med alle de andre experience week folk, så futtede John rundt og besøgte venner, spillede badminton og en del andet.
Jeg havde heldigvis lidt fri en gang i mellem så at vi også kunne ses.

Jeg er allerede igang med at planlægge den næste tur op til Findhorn.😉
Jeg er dog ikke sikker på at jeg vil tage endnu et kursus, men nu har jeg gjort min experience week, hvilket betyder at jeg kan hjælpe med i forskellige departments uden problemer.
Så kan man mødes med venner og få et gratis måltid mad.

Drømmen er at flyve til Glasgow
Tage bussen til Fort Williams, se Ben Nevis
Og så gå derfra til Inverness, det er 118 km langs Great Glen Way.
Derfra til Forres og Findhorn, besøge venner der.
En tur til Orkney -Endelig!!!
Tur til Elgin, Naboby med god restaurant,som vi har fået anbefalet, og interessante ruiner.

Hvornår det bliver, det ved jeg ikke, der kan ske så mange ting i mellemtiden.

Jeg lover at jeg nok skal skrive om min Experience week.
Men det bliver bare ikke i dag.
Så dette var stort set et blog indlæg om ingenting. Hrmmm!!😉

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Storbritannien og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

