Skotterne kan bare noget med blomster

Skotske byer er rigtig flotte, i hvert fald dem jeg har været i indtil videre.

De gør rigtig meget ud af at pynte op med blomster, i gader og i stræder, på husfacader og i parkerne. Bare der er en lille fri plet, tja så er den ikke fri mere, fordi så er der plantet blomster.

Der er mange blomster jeg aldrig har set før og de er virkelig farvestrålende.

Og jeg tænker lidt at det da er mærkeligt at vi ikke har dem hjemme i Danmark. Fordi kan man have dem i Skotland burde man da også kunne have dem hjemme.

En af mine yndlingsblomster er kornblomsten, men jeg har aldrig set den mørkelille før. Jeg kender den kun i sin normale klare blå farve.
Denne her så jeg i Cluny garden.

Jeg har ikke en anelse om hvad de fleste af blomsterne hedder, så jeg skriver ikke nogle navne.
Nu skal I i stedet bare nyde billederne og farverne.

En have fyldt med lyng.



Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Storbritannien og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

