Til Mitzie mee

Hej!

En lidt utraditionel måde at komme i kontakt med dig.🙂
Men jeg har i løbet af de sidste par dage prøvet at skrive kommentarer til dig.
Det plejer jo ikke at være et problem, men nu lige pludselig kommer de ikke frem.
Jeg kan godt trykke på “I like” så det gør jeg.
Men nu ved du hvorfor der ikke også følger nogle kommentarer med.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse. Bogmærk permalinket.

2 svar til Til Mitzie mee

  1. Mitzie Mee siger:

    Hej Linda! Så først dit indlæg nu! Mystisk med kommentarsfunktionen. Jeg skal kigge på det en af dagene og se, hvad der mon kan være galt. Er dog ved at opdatere både blog og hjemmeside, så kan være, at der er noget, der er smuttet i farten:)

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

