Ny taske i Earl grey

Nu er det på tide med et færdigt projekt.

Min Earl grey taske som jeg flettede på i sommers er færdig.
🙂 Det har den faktisk været et stykke tid, men den skulle bruges som gave.
Og jeg ville jo ikke vise det færdige resultat før den var godt givet afsted.🙂

Det var min svigermor der skulle have tasken og hun blev vældig glad for den.
Her et nærbilled af tasken så I rigtig kan se skibet komme glidende🙂

Til denne havde jeg ikke dåseclips nok til at lave en hank.
Så jeg investerede i en kædehank fra City sycenter i Valby.

Infoboks:
Materiale: tapede Pickwick teposer
Mærke: Earl grey (En ældre model)
Antal lapper: 553 stykker 9*60 + 13 til bunden
Bund: Lavet af den 1. ring + 13 special led
Lappernes størrelse: 5 * 11 cm
Taskens mål (b+h): ?? (Jeg glemte at tage mål)
Hank: Købt kædehank

Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Genbrug, Kreativ, Teposefoldning og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Ny taske i Earl grey

  1. Hvor er den fin, jeg laver også selv en masse tasker, som du er mer end velkommen til at se på min blog:-)

  2. lindasnetsted siger:

    Hej Helena!
    1000 tak!!
    Dit navn linker kun til din facebook profil og ikke til din blog.
    Men jeg synes jeg kan genkende dit ansigt, så tror måske jeg har været inde på din blog tidligere.
    Du må gerne lige linke til din blog, fordi jeg kan ikke huske hvor det var jeg faldt over den.

  3. Carina D. Nielsen siger:

    Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at henvende mig, men nu prøver jeg – min mor lavede en del kort bl.a. teposekort. Hun er for nylig død og har efterladt sig en del teposeting både købte ark, teposer og et par bøger..
    Min tålmodighed rækker desværre ikke til teposefoldning, så jeg leder efter en person som vil købe disse artikler – til en beskeden pris – og bruge dem….
    Er der et egentligt forum for “teposefoldere” eller???
    Med venlig hilsen
    – Carina D. Nielsen (kid74@hotmail.com)

    • Linda siger:

      Hej Carina!
      Jeg kondulerer, det er jeg da ked af at høre. Det er aldrig sjovt at miste nogen som er tæt på.
      Jeg laver desværre ikke så meget kort mere, men bruger teposer til at flette tasker af.
      Så jeg vil rigtig gerne have teposerne og vil selvfølgelig betale for portoen.
      Med hensyn til det andet så kunne måske http://www.rokken.dk være en mulighed.
      Det er et stort håndarbejdsforum på nettet.
      Inde på forsiden skal du trykke på fanen med forum og så skal du rulle ned til det afsnit der hedder “Kramboden”
      Der kan man sætte ting til salg.
      Du skal dog lige blive medlem først, men det er gratis.
      Jeg tror lige jeg skriver dig en mail også!!🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

