Rejseåret 2012

Rejse året 2012 har godt nok ikke været noget at råbe hurra for.
I starten af året var vi 5 uger i Spanien,
Men efter det var det først i slutningen af august at vi kom afsted igen.
Det forjættede land Skotland og Findhorn
🙂 Vi har snakket i efterhånden mange år at nu skulle det være, nu skulle vi til Skotland.
Men det lykkedes som sagt først i år😉
I slutningen af november skal jeg til München.
Det glæder jeg mig til.
Min veninde Lucy, skal have sin første udstilling af sine malerier.
Så alle pigerne skal endnu en gang samles under smilets fane🙂

Sidste år ved denne tid, skrev jeg et lignende indlæg. (Oktober 2011)
Når vejret bliver koldere og jeg skal arbejde mere for at spare sammen.
Så vil jeg godt nok love at mit rastløse sind bliver vækket til live igen.

Jeg lider af en forfærdelig kronisk sygdom, nemlig rejsefeber.
Problemet ved denne sygdom er, at den eneste smertestillende medicin der selvsagt eksisterer er, at rejse ud og opdage verden.
(Citat fra en ligesindet, men kan ikke huske hvorfra)

Dette indlæg blev udgivet i Rejse og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Rejseåret 2012

  1. Mitzie Mee siger:

    Kender den der Rejsefeber sygdom. Har også lidt af den i mange år…stakkels os:)

  2. Linda siger:

    Ja, piv, piv!!!
    Det er synd for os at vi ikke kan rejse mere🙂

  3. Mitzie Mee siger:

    Hej igen Linda. Det viste sig at mit spamfilter havde spist dine beskeder. Der var også mange updates fra din blog, som jeg ikke havde modtaget i min indbakke. Nu skulle det dog virke som normalt igen:) God weekend!

    • lindasnetsted siger:

      Det er jeg glad for at høre. Og jeg har været inde og skrevet nogle flere😉
      Men jeg synes det er mærkeligt, da jeg har kunnet før og vi begge to bruger wordpress. Men man ved jo aldrig med de computere🙂

  4. Pingback: Rejseåret 2013 | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

